WAŻNE

 

Czytaj przed zakupem !!!

 

1. NIE DOKRĘCAĆ ZAKRĘTEK (wieczek)!!!

Niektórzy mają w zwyczaju po kupieniu soku dokręcić go.
Pewnie wynika to z troski, ale dokręcając pasteryzowany sok (syrop), naruszamy gumkę, która jest wciągnięta.
W ten sposób doprowadzamy powietrze do butelki i po pewnym czasie może się okazać, że sok jest zepsuty.

Osobiście widziałam jak ktoś po zakupie w mojej obecności dokręcał zakrętki.
A jak za parę tygodni zobaczy kożuch na powierzchni soku, to stwierdzi że kupił zepsuty sok.

Proszę uważać, aby nie dokręcać zakrętek :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


2.   USZKODZONA PACZKA - to bardzo ważna wiadomość.

 

Niekiedy zdarza się, że kurierzy uszkodzą paczkę. Rozbije się sok lub kilka soków/syropów.

 

Kurier może namawiać was drodzy państwo, aby nie przyjmować paczki i odesłać ją z powrotem do nas.

 

PROSIMY TEGO NIE ROBIĆ!

Mają obowiązek otworzyć paczkę przy odbiorcy i sporządzić protokół szkody.
Na tej podstawie my możemy ubiegać się o odszkodowanie.
Jeżeli po spisaniu protokołu uznacie państwo, że nie przyjmujecie paczki, to w porządku :)

Możecie też drodzy Państwo przyjąć taką paczkę a za rozbite butelki wrócimy pieniążki lub jeżeli to będzie wymagało, to wyślemy dodatkowo na nasz koszt takie same produkty.

Paczka, która zostaje nam odesłana, to dodatkowy dla nas koszt, ponieważ musimy za nią zapłacić ponad 17 zł. W dwie strony 35 zł straty (a jak za pobraniem, to jeszcze więcej).

Paczka do nas wraca jako nieodebrana.

Dlatego jeszcze raz prosimy o przyjmowanie takich paczek.

Rozumiemy, że paczka jest zalana i niezbyt przyjemnie to później posprzątać.
Dlatego takie sytuacje nagradzamy przy następnej paczce prezentem.
I oczywiście wracamy pieniążki za rozbite butelki. Prosimy tylko o zrobienie zdjęcia.

Rozbite paczki, to naprawdę rzadkość, ale musimy się z tym liczyć, że może się to zdarzyć.
Niektórzy w takiej sytuacji dzwonią do nas, aby się upewnić co robić.
Można śmiało zadzwonić:
792 272 404

Dziękujemy za zrozumienie.

Odesłanie paczki bez uzgodnienia z nami, będziemy traktować jako zerwanie wcześniejszych ustaleń.
Wracamy pieniążki na konto, jak była wpłata (nic nie potrącamy, chociaż ponosimy stratę finansową).
Nie wysyłamy ponownie paczki. I raczej nie będziemy do tej osoby wysyłać.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.   ETYKIETKI

Etykietki na butelki stosujemy w wyjątkowych przypadkach.  Zazwyczaj na życzenie.
Spowodowane to jest wieloma czynnikami. W szczególności z braku czasu i dodatkowych kosztów.

Jeżeli ktoś zażyczy sobie etykietki na butelki, to okres czekania na paczkę znacznie się wydłuży. Koszt jednej nalepki to ok 50 gr.
Ale jak sami nalepiamy, to nic nie doliczamy :)

Każdy nasz produkt jest podpisany niezmywalnym pisakiem na wieczku :)

Drodzy państwo, drodzy znajomi :), mamy nadzieję, że jakość naszych domowych a zarazem ekologicznych wyrobów zrównoważy ten brak etykietek.

Dlaczego brakuje nam czasu?
Otóż prowadzimy gospodarstwo rolne, które wymaga pielęgnacji i różnych prac.
Ale dużą część czasu zabiera nam zbieranie i przetwarzanie danego surowca na sok czy syrop.

Metody, które używamy są pracochłonne.
W dodatku samo pakowanie, to kolejnych kilka dodatkowych godzin.

Dziękujemy za zrozumienie.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Plusy (+) i minusy(-) w oznaczeniu na nakrętce.

Gdy nie naklejamy etykietek, to każda butelka i tak jest podpisana,
np: Malina -(minus), oznacza sok niesłodzony
Malina +(plus), oznacza sok słodzony.

Oznaczenie - (minus) oznacza niesłodzone, a oznaczenie + (plus), że jest słodzone.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. "SOKI NIESŁODZONE", to nazwa umowna, która dotyczy prawdziwych soków z owoców, a także wywaru powstałego z roślin.
Najlepiej dokładnie przeczytać przepis jak dany sok został zrobiony.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



6.   Spienione soki i syropy
  :(

 

Wyjaśniamy dlaczego tak się dzieje  :)

Drodzy Państwo, kupując nasze soki przez Internet z wysyłką,

możecie otrzymać w paczce sok lub syrop, który będzie spieniony, podobnie lub bardziej jak na zdjęciu  :)

Chcemy zapewnić, że to naturalny objaw  :)

Soki i syropy, które wysyłamy mają długą drogę.
Wysyłamy je w pozycji leżącej, dlatego niektóre są mocno spienione przez "kołysanie" w drodze.
Nasze soki i syropy zawierają naturalny mus, osad lub też miąższ, który pod wpływem wstrząsu spieni się.

Po paru dniach wszystko wróci do normy, czyli piana opadnie.

Nie z wszystkimi sokami tak jest. Przeważnie dotyczy to soków z owoców.

Zapewniamy, że wszystko jest z nimi w porządku. Wysyłamy do Was soki dobre, nie popsute  :)
Ale może też tak się zdarzyć, że w drodze poprzez rzucanie paczką, sok a w zasadzie nakrętka może puścić.
za wszystkie takie soki wrócimy pieniążki lub wyślemy nowe przy kolejnej paczce.
Dlatego dobrze je obejrzyjcie przed schowaniem do szafki  :)

Przypominamy też, aby po pierwszym otwarciu soku, należy go przechowywać w lodówce. Nie w piwnicy, gdzie temperatura powyżej +6 może mieć złe oddziaływanie na nasz domowy wyrób.

Dopóki nie są otwierane, to spokojnie mogą stać w pokojowych warunkach, np w szafce do następnego sezonu.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. EKOLOGIA i ceny naszych produktów

 

Produkty ekologiczne, to dla nas priorytet. 

Niestety, koszty wyprodukowania dobrego, ekologicznego produktu, który jest zrobiony przy nakładzie ręcznej pracy, niesie za sobą niemałe koszta.

Oprócz "robocizny" przy naszych produktach, dokładamy pracę i wkład finansowy do zrobienia i wysyłki paczki.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. Jak przechowywać nasze produkty?

 

   Po otrzymaniu paczki proszę sprawdzić, czy soki lub syropy nie są mokre.

Ale proszę nie dokręcać nakrętek, ponieważ może dostać się powietrze i w niedługim czasie sok/syrop może się zepsuć.

 

   Nasze produkty nie są konserwowane.  Dlatego po rozpoczęciu soku koniecznie przechowywać w lodówce i wypić w miarę szybko. Bezpieczny termin to dla soku niesłodzonego 1 tydzień.  Oczywiście, może stać w lodówce o wiele dłużej i będzie dobry, ale proszę pamiętać, że po jakimś czasie, po prostu się zepsuje.

 

   Przypominamy, że nasze ekologiczne produkty nie są niczym konserwowane.

Gorący sok jest rozlewany do butelek i później nie gotujemy ich, tylko przechodzą tzw suchą pasteryzację.

Dżemiki (konfitury) są przesmażane i gorące wkładane do słoików. I podobnie jak soki, gorące wkładane są do pudełka kartonowego i pod przykryciem przechodzą tzw. suchą pasteryzację.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9. Reklamacje

 

Zdarzają się różne przypadki, np. w transporcie może się rozwekować butelka.

Niekiedy może zdarzyć się jakaś pomyłka, np. dostaniecie nie to co zamawialiście.

Lub cokolwiek co Wam, drodzy Państwo nie odpowiada.

 

PROSIMY bez obaw nam o tym napisać lub zadzwonić.

Wszystkie przypadki poważnie potraktujemy.

Gdzie będzie taka potrzeba, to wrócimy pieniążki.

Albo ustalimy inną formę rekompensaty.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10. Paczki za granicę.

 

Wysyłamy, ale opłaty nie są tanie.   Najlepiej jak ktoś sam sobie zorganizuje przewoźnika.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeszcze jedno.  Doliczamy opłaty kurierskie (ostatnio wszystkie firmy podniosły opłaty).

Wysyłamy kurierem UPS.

Wysyłaliśmy wcześniej InPost-em, DPD, FedEks-em, ale dużo paczek nam rozbili.


Za pobraniem, czyli płatne kurierowi 27 zł,

A z wpłatą na konto 20 zł.


Pozdrawiamy serdecznie  <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz