wtorek, 30 sierpnia 2016

Gospodarstwo Ekologiczne w Brzezinach na Podkarpaciu



Na bocznym panelu, po prawej stronie zamieszczamy przepisy do naszych produktów.


    

   Teren mamy piękny, ale zarazem trudny do uprawy.
Liczne górki i nierówności terenu sprawiają, że trzeba włożyć dużo wysiłku,
aby cokolwiek wyprodukować.




   Ze względu na niewielki areał naszego gospodarstwa, postawiliśmy w szczególności na ogrodnictwo.

   Dlatego uprawiamy maliny, porzeczki i aronię.

  

   


       Mapka naszego terenu:




  
  Na bocznym panelu będą zamieszczane przepisy.

                                 Alicja i Zbigniew Mazur










8 komentarzy:

  1. Gorąco zachęcam do zakupu produktów z tego gospodarstwa:), ponieważ są doskonałej jakości.
    Zakupiłam raz i wróciłam, bo naprawdę warto.
    Irena Jarmuła

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecamy! naprawdę wyśmienite soki, domowy smak a co najważniejsze z ekologicznych upraw. Kupuję z myślą o dzieciach ale sama też czasami piję ;-) Katarzyna Koehler

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty super bo ludzie którzy uprawiają gospodarstwo to ludzie uczciwi z pasją i miłością do ludziemi. Polecam zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Soki z malon, które dostałem były znakomite. Mam porównanie i wypada zdecydowanie na korzyść ekologów z Brzezin.
    Chętnie znowu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam kupować w 2017r i w tym roku też mam taki zamiar. Soki wspaniałe a konfiturę z malin można jeść łyżkami. Polecam to gospodarstwo. Wanda Stan.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo zmartwiona informacją że nie będziecie Państwo sprzedawać Waszych produktów. Miałam wielkie zaufanie do Was a wyroby były naprawdę smaczne. Szkoda . Wanda Stan.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcialem dzisiaj złozyc zamowienie i wielka szkodz, ze nie moge kupić takich smacznych wyrobów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nam coś zostało z 2019 r. Proszę napisać na maila: ala.mazur@onet.pl lub zm352@wp.pl

      Usuń